سرویس‌دهی خودروهای فرسوده در خوزستان / فعلا امکان توقیف وجود ندارد

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مهر 1401 | 08:57 ق.ظ
سرویس‌دهی خودروهای فرسوده در خوزستان / فعلا امکان توقیف وجود ندارد رئیس پلیس راه خوزستان بر لزوم تعیین تکلیف خودروهای فرسوده در حال سرویس‌دهی در استان خبر داد. سرهنگ رضا دولتشاهی، در خصوص تاثیر استفاده از خودروهای فرسوده یا بی‌کیفیت در وقوع این تصادفات گفت: استفاده از خودروهای فرسوده، بی‌کیفیت در ایربگ و مسائل دیگر قطعا در شدت تصادف تاثیر دارد و شاید مشکلات برخی خودروها […]

رئیس پلیس راه خوزستان بر لزوم تعیین تکلیف خودروهای فرسوده در حال سرویس‌دهی در استان خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی، در خصوص تاثیر استفاده از خودروهای فرسوده یا بی‌کیفیت در وقوع این تصادفات گفت: استفاده از خودروهای فرسوده، بی‌کیفیت در ایربگ و مسائل دیگر قطعا در شدت تصادف تاثیر دارد و شاید مشکلات برخی خودروها علت تصادف باشند اما در مجموع استفاده از این خودروها در وقوع تصادفات نقش آن چنانی ندارند.

وی با اشاره به کشته شدن ۱۶ نفر در حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران در جاده کمربندی شوشتر افزود: این مینی‌بوس از رده خارج و فرسوده بود و قطعا اگر مینی‌بوس ایمنی لازم را داشت اتفاق به این شکل رخ نمی‌داد و این حادثه این تعداد فوتی نداشت.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بر اساس دستورالعملی که داریم خودروهایی که ۲۰ سال از عمرشان گذشته فرسوده محسوب می‌شوند اما شاهد سرویس‌دهی خودروهایی هستیم که بیش از ۲۰ سال از عمرشان گذشته است.

وی در مورد سرویس‌دهی خودروهای فرسوده در شرکت‌های خوزستان و تردد این خودروها در جاده‌های خوزستان گفت: گزارش کاملی از این خودروها به استانداری خوزستان اعلام شده و باید این خودروها تعیین تکلیف شوند.

دولتشاهی افزود: اکنون وضعیت به گونه‌ای نیست که امکان توقیف همه این خودروها به صورت یک باره وجود داشته باشد و قطعا اجازه ندادن به سرویس‌دهی این خودروها تبعاتی دارد اما استانداری در حال بررسی‌هایی در این خصوص است تا تصمیم‌گیری شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار