مراجعه بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ خوزستانی به مراکز درمانی در پی آلودگی هوا

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مهر 1401 | 09:16 ق.ظ
مراجعه بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ خوزستانی به مراکز درمانی در پی آلودگی هوا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در ۶ ماهه نخست امسال در پی آلودگی هوا خبر داد. دکتر حبیب حی‌بر، اظهار کرد: در شش ماهه ابتدایی امسال برای ۵۹ روز هشدار وقوع گرد و غبار صادر شده است […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در ۶ ماهه نخست امسال در پی آلودگی هوا خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر، اظهار کرد: در شش ماهه ابتدایی امسال برای ۵۹ روز هشدار وقوع گرد و غبار صادر شده است و در این روزها شاهد وقوع گرد و غبار بوده‌ایم. 

وی افزود: در این مدت به دلیل آلودگی هوا، ۲۲ هزار و ۶۸۶ نفر با عارضه قلبی و تنفسی به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سطح استان خوزستان مراجعه کردند که ۱۹ هزار و ۷۰۲ نفر از این افراد به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۹۲۴ نفر از این تعداد نیز در بخش‌های عادی و ۲ هزار و ۶۰ نفر در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار