آیین بهره برداری از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مهر 1401 | 08:32 ق.ظ
آیین بهره برداری از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی برگزار شد آیین بهره برداری از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی و اجرای مانور دفع سیلاب و آب‌های سطحی شهر اهواز با حضور شهردار اهواز ، مسئولین شهر و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد. در هفته بیستم از هر هفته یک افتتاح شهرداری اهواز از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای […]

آیین بهره برداری از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی و اجرای مانور دفع سیلاب و آب‌های سطحی شهر اهواز با حضور شهردار اهواز ، مسئولین شهر و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

در هفته بیستم از هر هفته یک افتتاح شهرداری اهواز از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی شهر اهواز رو نمایی گردید.

شهردار اهواز در این آیین گفت: در اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ این تجهیزات را به مردم اهواز هدیه می دهیم و امیدواریم که دیگر شاهد آبگرفتگی در معابر سطح شهر نباشیم.

رضا امینی بیان کرد: با توجه به اینکه امید داریم بارندگی هایی در اهواز و استان رخ بدهد و ان شالله مردم نیز از نزولات آسمانی بهره مند گردند شهرداری اهواز اقدام به خرید و تجهیز خود جهت رفع مشکلات مربوط به آب های سطحی نمود.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که برای مردم عزیز در سال های گذشته ایجاد می شد ماندن آب های سطحی تا ساعات زیادی در سطح شهر بود که این غیر قابل قبول و مانع از زندگی عادی مردم می گردید .

شهردار اهواز ادامه داد: طی سال گذشته ۵۶ نقطه بحرانی شناسایی و در اقدامی ضربتی طی همکاری شهرداری اهواز و اداره آبفا این موارد برطرف گردید و امسال نیز این تجهیزات جهت رفع مسائل مربوط به آبگرفتگی ها خریداری گردیده است که طی روزهای آینده نیز بر تعداد این تجهیزات و ماشین‌آلات خریداری شده افزوده می شود.

امینی در پایان گفت: امیدواریم که با اقدامات بموقع و همکاری شهرداری اهواز و آبفا با هدایت شورای اسلامی شهر که همواره همراه ما بوده بتوانیم پاییز و زمستان خوبی را برای مردم عزیزمان رقم بزنیم .

اسدالهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز در این آیین بیان کرد: این آیین و این مانور در جهت ارزیابی عملکرد آمادگی پرسنل شهرداری در رفع آب های سطحی می باشد .
وی گفت: به این تجهیزات اضافه می شود و ۵۰ پمپ دیگر خریداری خواهد شد همچنین برخی تجهیزات خریداری شده بعد از مراسم به مناطق جهت تکمیل و اجرای پروژه های دفع آب های سطحی قرار خواهد گرفت.

سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این آیین اظهار کرد: باید تقدیر و تشکر کرد از همه کارهایی که در شهرداری در حال انجام است و البته کم و کاستی هایی وجود دارد ولی با وحدت و کارهای جهادی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

محمودی بیان کرد: بالا ترین جهادی که اکنون می توان انجام داد خدمت شبانه روزی به مردم است و الحمدلله شهردار اهواز نیز یک شهردار جهادی می باشد .

وی ادامه داد: ما با کار های جهادی باید وظایف خود را با جدیت و مسولیت بیشتر انجام بدهیم و البته باید کارها شتاب بگیرد .

رییس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: یکی از اولویت های ما آب های سطحی بود و خدا را شکر وضعیت نسبت به سال های گذشته بهتر بوده اما امسال قطعاً انتظار داریم با توجه به کارهای صورت گرفته وضعیت از سال گذشته نیز بهتر شود .

وی همچنین بیان کرد: از آبفا بابت پروژه ها و ترمیم هایی که انجام نداده اند گله مند هستیم . قطعا اگر همکاری شهرداری نبود این کار ها صورت نمی گرفت .

محمودی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به کارهای صورت گرفته و هزینه های انجام شده امسال این تعداد آب گرفتگی ها به تعداد انگشت های دست برسد و دیگر پذیرفتنی نیست که آبهای سطحی در نقطه ای بیش از ۱۲ ساعت بماند و امید داریم با جلساتی با آبفا این مشکلات برطرف شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار