آبرسانی به ۱۲۰ روستا و توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ولیعصر(عج)در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مهر 1401 | 09:48 ق.ظ
آبرسانی به ۱۲۰ روستا و توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ولیعصر(عج)در خوزستان فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با تاکید بر ادامه روند خدمات‌رسانی به مردم در کنار دولت گفت: آبرسانی به بیش از ۱۲۰ روستا در خوزستان و توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی به افراد کم برخوردار و نیازمند در این استان در ۶ ماه نخست امسال انجام شد.

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه رزمایش کمک مومنانه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد:امروز نیز توفیق داشتیم تا ۵۰ هزار بسته معیشتی را برای توزیع آماده‌سازی کنیم.

وی افزود: علاوه بر این، ۲۰ هزار بسته نوشت افزار در ابتدای سال تحصیلی، با همت مجموعه بسیج و سپاه و خیران عزیز بین دانش‌آموزان نیازمند در خوزستان توزیع شد.

سردار شاهوارپور با اشاره به انجام اقدامات آبرسانی از ابتدای امسال در خوزستان توسط این سپاه گفت: ۳۶۰ کیلومتر لوله‌ آب با اندازه‌های مختلف توسط جهادگران و گروه‌های جهادی سپاه ولیعصر (عج) احداث شد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲۰ روستای خوزستان در این مدت آبرسانی شدند و این روند با شدت و قدرتی که بین نیروهای جهادی وجود دارد ادامه‌ دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اعزام گروه‌های پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناطق محروم خوزستان نیز انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین در بخش کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله در خوزستان، بیش از ۴۰۰ واحد اسکان موقت توسط گروه‌های جهادی احداث شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

سردار شاهوارپور گفت: طبق توافق صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره)، ساخت ۵۰ واحد برای زلزله زدگان اندیکا و مسجد سلیمان در دست کار است که تا پایان امسال بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در کنار مردم، اقدامات خدمت‌رسانی را به صورت مداوم پیگیر می کنند ادامه داد:روند خدمات‌رسانی با تمام توان در حال پیگیری است و خدمات ما در کنار دولت برای مردم تداوم خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار