تقویت روحیه نشاط و افزایش راندمان کاری نیشکری‌ها با توسعه ورزش کارگری

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 مهر 1401 | 12:43 ب.ظ
تقویت روحیه نشاط و افزایش راندمان کاری نیشکری‌ها با توسعه ورزش کارگری همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، سالن ورزشی کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی افتتاح شد.

این سالن ورزشی سه‌شنبه (۲۶ مهرماه) با حضور مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان کارون، رئیس هیئت ورزش کارگری و جمعی از مدیران و پرسنل این کشت و صنعت به بهره‌برداری رسید.

توجه به سلامت پرسنل صنعت نیشکر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه این مراسم بر توسعه و رونق هر چه بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی در صنعت توسعه نیشکر تاکید کرد و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان را پیامد اصلی این توجه دانست.

به گفته دکتر عبدعلی ناصری، ترویج ورزش در بین پرسنل صنعت نیشکر، در کنار سلامت جسم و روان باعث افزایش راندمان کاری نیز می‌شود.

در طی چند سال اخیر، سالن‌های ورزشی چندمنظوره متعددی در کشت و صنعت‌های نیشکری برای استفاده پرسنل افتتاح شده است. در فروردین ماه امسال نیز اولین سالن تیراندازی نیشکر در واحد فارابی افتتاح شد. همچنین مجموعه ورزشی این شرکت در اهواز با برخورداری از سالن‌های متعدد ورزشی، بدنسازی، استخر، فوتبال و… یکی از مجهزترین مجموعه ورزشی در استان است.

قدردانی از اهتمام ویژه دکتر ناصری به ورزش پرسنل

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه افتتاح این سالن ورزشی از اهتمام ویژه دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و سایر مدیران نیشکری به ورزش پرسنل قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که چنین نگاهی در سایر شرکت‌های صنعتی استان نیز تسرّی یابد.

به گفته حمید بنی‌تمیم، ترویج ورزش‌های همگانی و توجه به ورزش کارکنان ادارت و سازمان‌ها بیش از پیش به نشاط و سلامت اجتماعی منجر می‌شود.

فرماندار شهرستان کارون نیز در این مراسم توجه به ورزش کارگری را نوعی امر به معروف دانست که به سلامت جسم و روان پرسنل منجر می‌شود. سعید کعبی فلاحیه، از توجه مدیران نیشکری در بها دادن به ورزش کارگری قدردانی کرد.

سالن ورزشی کشت و صنعت دعبل خزاعی در مساحت ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال ساخته شده است. این سالن ورزشی مجهز به امکانات ورزشی در رشته‌های بدنسازی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت و… است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار