مشکل آبگرفتگی در ۵۶ نقطه بحرانی اهواز برطرف شده است

تاریخ انتشار: شنبه 30 مهر 1401 | 08:34 ق.ظ
مشکل آبگرفتگی در ۵۶ نقطه بحرانی اهواز برطرف شده است شهردار اهواز گفت: مشکل آبگرفتگی ۵۶ نقطه بحرانی اهواز شناسایی و در اقدامی ضربتی با همکاری اداره آبفا خوزستان برطرف شده است.

رضا امینی روز جمعه در آیین رونمایی از ماشین آلات و تجهیزات شهردار اهواز در پایگاه هدایت آب های سطحی این شهر بیان کرد: امسال نیز این تجهیزات برای برطرف کردن مسایل مربوط به آبگرفتگی احتمالی خریداری شده که در روزهای آینده بر تعداد آنها افزوده می شود.

وی گفت: در نخستین ماه پاییز ۱۴۰۱ این تجهیزات را به مردم اهواز هدیه می دهیم و امیدواریم که دیگر شاهد آبگرفتگی در معابر سطح این شهر نباشیم.

امینی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که سال‌های گذشته هنگام بارندگی برای مردم اهواز ایجاد می شد ماندن آب های سطحی تا ساعات زیادی در سطح شهر بود که این غیر قابل قبول و مانع از زندگی عادی مردم می‌شد.
وی گفت: امیدواریم که با اقدامات به موقع و همکاری شهرداری اهواز و آبفا با هدایت شورای اسلامی شهر که همواره همراه ما بوده بتوانیم پاییز و زمستان خوبی را برای مردم عزیزمان رقم بزنیم.
وی ادامه داد: این آیین و این مانور در جهت ارزیابی عملکرد آمادگی کارکنان شهرداری در رفع آب های سطحی است.
شهردار اهواز با بیان اینکه ۵۰ پمپ دیگر خریداری خواهد شد گفت:برخی تجهیزات خریداری شده پس از مراسم امروز، برای استفاده در اختیار مناطق شهرداری قرار خواهد گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این آیین گفت: شهر اهواز با کم و کاستی هایی روبه رو است ولی با وحدت و کارهای جهادی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.
سیاوش محمودی بیان کرد: ما با کارهای جهادی باید وظایف خود را با جدیت و مسوولیت بیشتر انجام بدهیم و البته باید کارها شتاب گیرد.
وی افزود: یکی از اولویت های ما جمع آوری آب های سطحی در اهواز بود که وضعیت نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.
وی بیان کرد: از آبفا بابت پروژه ها و ترمیم هایی که انجام نداده گله مند هستیم. اگر همکاری شهرداری اهواز نبود این کارها صورت نمی‌گرفت.
محمودی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به کارهای صورت گرفته و هزینه های انجام شده فصل بارندگی امسال، تعداد مناطق دارای آب گرفتگی اهواز به تعداد انگشتان دست برسد و دیگر پذیرفتنی نیست که آبهای سطحی در نقطه ای بیش از ۱۲ ساعت بماند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار