آیین درختکاری با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 آبان 1401 | 11:03 ق.ظ
آیین درختکاری با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آیین درختکاری روز یکشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۱ به همت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در ناحیه صنعتی کارون برگزار شد.  در این مراسم که با حضور مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مدیر عملیات غیر صنعتی، مدیر عامل شرکت بهره برداری […]

با حضور مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آیین درختکاری روز یکشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۱ به همت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در ناحیه صنعتی کارون برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مدیر عملیات غیر صنعتی، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، سرپرست روابط عمومی، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، فرمانده بسیج شهید تندگویان و تعدادی از روسا و کارکنان ترابری برگزار شد، تعداد ۲۰ نفر درخت نخل در فضای سبز ساختمان اداری مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید غرس شد.

در این آیین مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با قدردانی از برگزاری این مراسم گفت: درختکاری و توسعه فضای سبز اقدام بسیار ارزشمندی است که همه کارکنان باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند. ما به عنوان دوستدار محیط زیست باید درخت و فضای سبز را که از نعمت های الهی است قدر بدانیم و از خداوند متعال می خواهیم که به ما توفیق بدهد که از درختکاران و بانیان نهضت درختکاری باشیم.

مهندس علیرضا دانشی با اشاره به برنامه این شرکت برای توسعه فضای سبز بیان داشت: توسعه فضای سبز یک وظیفه شرعی و اجتماعی است و برای آن باید یک نهضت اتفاق بیفتد و در این راستا شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای تهیه سالانه یک میلیون اصل نهال جهت کشت در سطح مناطق نفت خیز و سایر بخش ها برنامه ریزی کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه طی نشستی با حضور مدیر، معاونان و مسئولان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید از فعالیت های این مدیریت در راستای پشتیبانی از تولید و مسئولیت های اجتماعی بویژه مراسم اربعین قدردانی نمود و بیان داشت روحیه جهادی که در مجموعه ترابری شاهد هستیم ارزشمند است و برای ترابری آینده روشنی را می بینم.

وی با اشاره به برنامه های نوسازی و بازسازی تجهیزات و کارگاه ها در ترابری و تاکید بر ورود به مباحث علمی و تخصصی در ترابری در راستای اثرگذاری بر تولید، همدلی میان کارکنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: رسالت ما تولید نفت است و باید کاری کنیم که تولید نفت پایدار بماند اما در کنار آن باید به مباحث فرهنگی توجه شود و در زمینه فعالیت های فرهنگی مخصوصاً کارهایی که مرتبط با اعتقادات ما باشد مجاهدانه و مخلصانه در صحنه باشیم.

در این نشست مهندس امیر بصیری مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، گزارشی از اقدامات این مدیریت در راستای پشتیبانی از تولید و عمل به مسئولیت های اجتماعی، کمک به دستگاه ها در مناسبت‌های مختلف، ستاد اربعین، موکب صنعت نفت در چذابه و شلمچه ارائه نمود.

پس از این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و هیئت همراه از کارگاه های مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید بازدید به عمل آوردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار