کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آبادان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 آبان 1401 | 10:52 ق.ظ
کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آبادان فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی و کشف چهار محموله کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “کیومرث کشوری” اظهار داشت: ماموران پلیس مستقر در ایست و بازرسی مارد در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق حین کنترل محورهای مواصلاتی و تردد خودروهای عبوری به سه دستگاه خودروی سواری و یکدستگاه کامیون مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی از وسائط نقلیه توقیفی تعدادی جاروبرقی و قهوه ساز ، تعداد ۸۱۹ عدد چمدان تولید تایوان، تعداد سه هزار و ۶۰۰ عدد قوطی نوشیدنی انرژی زا و سایر اقلام کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان ارزش تقریبی این محموله های قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه  چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف سلاح غیرمجاز در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف سه قبضه سلاح جنگی غیرمجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ کشوری گفت: در ادامه اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان پس از اطلاع از نگهداری اسلحه جنگی در ۲ منزل مسکونی با هماهنگی قضایی وارد عمل شده و در بازرسی از محل های مورد نظر موفق به کشف ۲ قبضه سلاح جنگی کمری و یک قبضه کلاشینکف غیرمجاز،هفت تیغه خشاب،تعداد ۵۳عدد فشنگ اسلحه جنگی همراه با مقادیری مواد مخدر شدند.
وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در این رابطه به۲ مورد تیراندازی به درب منازل اعتراف کردند.

ستگیری سارق مسلح در خرمشهر
فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری یک سارق مسلح و کشف ۲ فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “نجم الدین سهرابی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در شهرستان خرمشهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت یک نفر عامل سرقت‌ها را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه سیم برق و یک فقره سرقت مسلحانه منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ سهرابی در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار