در حاشیه دومین همایش ملی آمار و برنامه ریزی در مدیریت شهری؛ کارگاه های ارائه تجربه برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 7 آبان 1401 | 10:53 ق.ظ
در حاشیه دومین همایش ملی آمار و برنامه ریزی در مدیریت شهری؛ کارگاه های ارائه تجربه برگزار شد معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز گفت: کارگاه های ارائه تجربه مدیریت شهری برگزار شد. فردانی افزود: کارگاه های ارائه تجربه با همکاری شهرداری اهواز و شهرداری های استان طراحی شده است. معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز بیان کرد: این کارگاه در ۴ بخش آینده پژوهی، سیاست گذاری و توسعه […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز گفت: کارگاه های ارائه تجربه مدیریت شهری برگزار شد.

فردانی افزود: کارگاه های ارائه تجربه با همکاری شهرداری اهواز و شهرداری های استان طراحی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز بیان کرد: این کارگاه در ۴ بخش آینده پژوهی، سیاست گذاری و توسعه شهری، مدیریت پروژه، طرح و سبد پروژه، چابک سازی و مدیریت فرآیندهای سازمانی و بخش دیگری که بسیار مهم است مدیریت اطلاعات و عملکرد توصیفی مکانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: کارگاه هایی که معرفی می شوند فقط از جنس دانش نیست از جنس تجربه است، تلفیقی از علم و عمل را داراست و تجربه سایر شهرها که تقریبا در مرز علمی کشور هستند تا مبنایی باشد برای حرکت های بعدی، کاهش چالش ها و ایجاد فرصت هایی که در این تجارب ارائه می شود.

وی افزود: این کارگاه ها بصورتی برنامه ریزی شده است که هم پرسنل شهرداری و هم کارشناسان و مدیران شهری حضور داشته باشند و همچنین از دانشگاه نیز دعوت کردیم تا مطالبی را که در سرفصل مطالعه می کنند در اجرا هم بازتابش را داشته باشند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز عنوان کرد: مدیران و کارشناسان از ۵ شهر در این برنامه شرکت کردند و تجارب خودشان را ارائه می دهند.

وی در پایان افزود: اولین همایش ملی با ۷ تجربه برگزار شد. اکنون و در دومین همایش ۱۹ تجربه انتخاب شده که در ۴ قسمت ارائه می شود.
به گزارش خبرنگار ما این کارگاه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ امروز در حال برگزاری است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار