تعمیرات سالیانه پست ها و خطوط فشار قوی نیروگاه های برق آبی خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 آبان 1401 | 10:25 ق.ظ
تعمیرات سالیانه پست ها و خطوط فشار قوی نیروگاه های برق آبی خوزستان آغاز شد معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از آغاز عملیات اورهال و تعمیرات سالیانه پست های بلافصل و خطوط فشار قوی نیروگاه های دز، شهید عباسپور، مسجدسلیمان، کرخه، مارون و کارون ۳ توسط نیروهای متخصص تیم اجرایی پست های بلافصل خبر داد.

امیر محمودی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: اورهال های سالیانه پست های فشار قوی و خطوط انتقال در سطوح ۱۳۲/۲۳۰ و ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاهای برق آبی خوزستان با هدف بهبود وضعیت انتقال در پست ها و نیز بالا بردن راندمان تولید نیروگاه ها انجام می شود که این امر نقش بسیار مهمی در پایداری و بهبود وضعیت آنها ایفا می کند.

“محمودی” افزود: در نیمه نخست مهرماه و مطابق با استانداردهای بین المللی سرویس های سالیانه، پست و خطوط نیروگاه های مسجدسلیمان، مارون ،کارون ۳ ،دز، شهید عباسپور و کرخه در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه روند عملیات فوق، بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده از سوی مدیریت شبکه برق کشور و سازمان آب و برق خوزستان به ترتیب اولویت تکمیل اورهال پست ها انجام خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار