بخش نخست موزه نفت مسجدسلیمان قابلیت راه اندازی و بهره برداری را دارد

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 آبان 1401 | 08:24 ق.ظ
بخش نخست موزه نفت مسجدسلیمان قابلیت راه اندازی و بهره برداری را دارد رئیس روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب بر قابلیت راه اندازی و بهره برداری از بخش نخست موزه نفت مسجدسلیمان در مدت زمان کوتاه تأکید کرد.   دکتر شهاب طلایی شکری مشاور مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت به همراه رئیس روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب […]

رئیس روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب بر قابلیت راه اندازی و بهره برداری از بخش نخست موزه نفت مسجدسلیمان در مدت زمان کوتاه تأکید کرد.

 

دکتر شهاب طلایی شکری مشاور مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت به همراه رئیس روابط عمومی و موزه های مناطق نفت خیز جنوب از موزه نفت مسجدسلیمان بازدید و در جریان فعالیت های این موزه قرار گرفتند.

 

در این برنامه که قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی و فرید کاوش مسئول موزه نفت، بازدیدکنندگان را همراهی می نمودند گنجینه های مختلف نگهداری اشیاء و تجهیزات قدیمی و تاریخی نفت مورد بازدید قرار گرفت.

 

سرپرست موزه های مناطق نفت خیز جنوب ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط مسئول جدید موزه ها گفت: بخش نخست موزه نفت مسجدسلیمان قابلیت این را دارد که با چینش اشیاء و اقلام سبک راه اندازی شود و به بهره برداری برسد.

 

 

سعید آتشبار همچنین بر استفاده از ظرفیت های اجتماعی و ایجاد جاذبه های تکمیلی جهت استقبال شایسته علاقمندان به تاریخچه شکل گیری و تحولات صنعت نفت و نقش آن در کشورمان تأکید نمود.

 

دکتر شهاب طلایی شکری مشاور مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت هم موزه نفت مسجدسلیمان را دارای ظرفیت بالقوه ای برای جذب تمامی طیف های سنی و تحصیلی عنوان کرد و بر استفاده از کالبدهای آماده اجزای موزه برای توسعه ذی نفعان و بهره برداری صحیح و سریع از این پروژه تأکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار