گرد و خاک شعاع دید را در اهواز به ۲۵۰ متر کاهش داد

تاریخ انتشار: سه شنبه 10 آبان 1401 | 11:26 ق.ظ
گرد و خاک شعاع دید را در اهواز به ۲۵۰ متر کاهش داد مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع گرد وخاک در مناطقی از این استان از جمله اهواز گفت: شعاع دید در اهواز بر اثر این پدیده به ۲۵۰ متر کاهش یافت.

محمد سبزه زاری بیان کرد: همچنین شعاع دید در دزفول یک هزار و ۵۰۰، بستان و آبادان ۲ هزار، رامهرمز، ماهشهر و شادگان سه هزار متر گزارش شده است.
بر اساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی خوزستان ورود سامانه بارشی و بالا بودن شاخص های ناپایداری از اوایل روز سه شنبه تا اواخر روز پنجشنبه برای استان پیش بینی شده است.
در هشدار صادر شده از سوی هواشناسی خوزستان نوع مخاطره شامل رگبار باران همراه با رعد وبرق، احتمال ریزش تگرگ،وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه ای و احتمال  گرد وخاک همرفتی قابل انتظار است.
بر اساس این گزارش منطقه اثر در روز سه شنبه بارش در مناطق شمالی و شرقی استان و وقوع گرد و خاک گرد و خاک به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان است.

همچنین روز چهارشنبه بارش در اغلب مناطق خوزستان به خصوص مناطق شمالی و شرقی و بخش هایی از مرکز و جنوب ، گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی این استان و  روز پنجشنبه در بیشتر  مناطق استان به ویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی و بخش هایی از مرکز و جنوب گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی پیش بینی می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار