کیفیت آب آشامیدنی در اهواز به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 آبان 1401 | 09:09 ق.ظ
کیفیت آب آشامیدنی در اهواز به حالت عادی بازگشت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: کیفیت آب آشامیدنی و وضعیت آبرسانی در نقاط مختلف اهواز عادی است.

محمدرضا کرمی نژاد به بروز مشکل در حوزه تامین آب آشامیدنی باکیفیت در روز پنجشنبه هفته قبل به دلیل بارش باران اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکلات باید تلاش می‌کردیم تا رفع آن‌ها تولید آب را کم کرده یا برخی از منابع آبی را لغو کنیم.

وی کاهش تولید آب آشامیدنی از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب پنجشنبه را یکی از راهکار‌ها برای رفع این مشکل و انتقال آب باکیفیت به شبکه آبرسانی عنوان کرد و افزود: با تلاش مستمر، کیفیت آب در ساعت ۳ بامداد امروز به حالت عادی بازگشت و مشکلات رفع شدند و درحال حاضر همه نقاط اهواز زیر پوشش آبرسانی هستند.

کرمی نژاد با بیان اینکه تصفیه خانه‌های آب اهواز توانایی تصفیه کدورت‌های معمولی آب از ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار EC را دارند، ادامه داد: ایجاد لایه‌ای کف مانند روی آب رودخانه با بار آلی و خطرناک بود و رفع آن با هر ماده شیمیایی امکانپذیر نبود و به ناچار تصفیه خانه را از مدار خارج کردیم.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان؛ پدیده کف مانند رودخانه که پنجشنبه در اهواز مشاهده شد، دیشب در شادگان و امروز نیز در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان دیده شده است و تضفیه خانه‌ها را از مدار خارج کردیم تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید و سلامتی آن‌ها به خطر نیفتد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار