آغاز طرح ضربتی ترمیم ۲۰ کیلومتر نوار حفاری فاضلاب در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 آبان 1401 | 11:56 ق.ظ
آغاز طرح ضربتی ترمیم ۲۰ کیلومتر نوار حفاری فاضلاب در اهواز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح ضربتی ترمیم ۲۰ کیلومتر نوار حفاری و لگه گیری آسفالت ناشی از اجرای پروژه فاضلاب در کلان شهر اهواز آغاز شده است.

محمدرضا کرمی نژاد یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مهمترین اولویت آبفای خوزستان در حال حاضر با توجه به شروع فصل بارندگی، ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی نوارهای حفاری در سطح شهر اهواز است.
وی افزود: همزمان با پیشبرد عملیات لوله گذاری و اتصال قطعات باید سریعا نوارهای حفاری ترمیم و متعاقبا آسفالت شود تا در روند تردد شهروندان خللی ایجاد نشود.
کرمی نژاد با اشاره به اینکه مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود در اجرای بهتر و سریعتر پروژه استفاده کنند، اظهار داشت: مقرر شد ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز به شکل فوری و اصولی و حفظ کیفیت و با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان نسبت به ترمیم و مرمت  ۲۰ کیلومتر از  طول نوارهای حفاری ناشی از اجرای شبکه فاضلاب در شهر اهواز در ۸۶  خیابان اقدام شود.
مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان ادامه داد: در نشست مشترکی که با حضور دادستان و بازرس کل استان خوزستان برگزار شد مقرر گردید عملیات ترمیم و مرمت ۲۰ کیلومتر از نوارهای حفاری شهر اهواز به ۱۴  پیمانکار منتخب شرکت آب و فاضلاب خوزستان واگذار شود.
وی خیابان های زکی زاده واقع در کوی انقلاب، خط کندرو جمهوری و خیابان‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ پاداد،  خیابان‌های سردار هاشمی و آریاشهر را جزئی از عملیات ترمیم و مرمت نوارهای حفاری شهر اهواز عنوان کرد.

 طرح توسعه و بهسازی شبکه فاضلاب اهواز یکی از اَبَر پروژه های خوزستان و از جمله مطالبات مردم اهواز است که از یک سال گذشته کلید خورده و مورد توجه ویژه دولت قرار گرفته است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار