دیدار قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با کارکنان کارگاه مرکزی

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 آبان 1401 | 09:34 ق.ظ
دیدار قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با کارکنان کارگاه مرکزی علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با حضور در جمع کارکنان کارگاه مرکزی با آنان به گفتگو پرداخت.   در این دیدار که با همراهی کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی، رحیم امیدبخش مدیر امور اداری و استقبال رضا کلانتریان مدیر کارگاه مرکزی، صورت گرفت؛مخبر دزفولی با تشکر […]
علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با حضور در جمع کارکنان کارگاه مرکزی با آنان به گفتگو پرداخت.
  در این دیدار که با همراهی کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی، رحیم امیدبخش مدیر امور اداری و استقبال رضا کلانتریان مدیر کارگاه مرکزی، صورت گرفت؛مخبر دزفولی با تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان، از آنان خواست تا مشکلات و‌ پیشنهادات خود را مطرح نمایند. گفتنی است، در این دیدار صمیمانه، کارکنان این واحد مشکلات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف نظیر: اداری، بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست، سازماندهی و روشها، خدمات و امور اجتماعی و آموزش و توسعه منابع انسانی را مطرح نموده و قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با شنیدن سخنان همکاران، ضمن بیان توضیحاتی، دستور بررسی موارد مطرح شده را صادر کردند. این گزارش حاکی است، دیدار یادشده عصر روز سه‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰ در بخش صنعتی کارگاه مرکزی انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار