درمانگاه تامین اجتماعی ایثار اهواز به دلیل ناایمن بودن ساختمان تخلیه شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 آبان 1401 | 11:45 ق.ظ
درمانگاه تامین اجتماعی ایثار اهواز به دلیل ناایمن بودن ساختمان تخلیه شد درمانگاه تامین اجتماعی ایثار اهواز واقع در منطقه امانیه به دلیل ناایمن بودن سازه‌ فنی و قدیمی بودن بنا ، تخلیه، و به ساختمان سابق اداره کل تامین اجتماعی خوزستان انتقال یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این باره توضیح داد:دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی با بررسی انجام گرفته اعلام کرده که ساختمان درمانگاه شماره سه تامین اجتماعی اهواز (درمانگاه ایثار) با بیش از ۵۰ سال سابقه، تحمل بار طبقه دوم را ندارد و با وجود ترک های عمیق هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد.

دکتر امیرحسین بنی احمد افرود:با توجه به اینکه روزانه ۶۵۰ تا ۷۰۰ نفر از جمعیت هدف سازمان تامین اجتماعی به این مرکز مراجعه می‌کنند ،خدمت رسانی با جا به جایی به مکان جدید (ساختمان سابق تامین اجتماعی خوزستان) ادامه یافته و درمانگاه تعطیل نشده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد:پنج مرکز درمانی و پلی کلینیک در سطح کلانشهر اهواز فعال هستند که با توجه به مسافت طولانی بین مراکز و نظر به اینکه بیشتر مراجعان سالمند و بازنشسته هستند  امکان تعطیلی فعالیت درمانگاه ایثار اهواز وجود نداشت.

وی افزود: در نشستی با معاونان ، رییس مرکز و روسای ادارات ستادی تصمیم گرفته شد ساختمان قدیم اداره کل تامین اجماعی که تقریبا مدت هفت سال با تجهیزات بلااستفاده در اختیار املاک مستغلات سازمان بود به صورت ضربتی، ساختمان تحویل گرفته شود و طبقات سه و چهار به صورت موقت آماده پذیرش بیمار شود و طبقه یک و ۲ با جانمایی و دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای جایگزنی درمانگاه ایثار تا زمان تعیین تکلیف ساخت درمانگاه استفاده شود.

حدود ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت ۴.۷ میلیون نفری خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

۲۴ مرکز درمانی و هفت بیمارستان وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان فعال هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار