نشست هماهنگ سازی اجرای عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 آبان 1401 | 08:26 ق.ظ
نشست هماهنگ سازی اجرای عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف برگزار شد نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای محور ال ۴۰۰ پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در محل کارگاه شرکت پل سازه با حضور پرویز حسینی معاون فنی وعمرانی، آذر بایجانی معاون مالی و اقتصادی و مدیران شهرداری مرتبط با این پروژه ، پیمانکار و مشاور این پروژه برگزار شد.  نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای محور ال ۴۰۰ […]

نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای محور ال ۴۰۰ پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در محل کارگاه شرکت پل سازه با حضور پرویز حسینی معاون فنی وعمرانی، آذر بایجانی معاون مالی و اقتصادی و مدیران شهرداری مرتبط با این پروژه ، پیمانکار و مشاور این پروژه برگزار شد.

 نشست هماهنگ سازی عملیات اجرای محور ال ۴۰۰ پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در محل کارگاه شرکت پل سازه با حضور پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی، آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی و مدیران شهرداری مرتبط با این پروژه، پیمانکار و مشاور این پروژه برگزار شد.

وی افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدکجباف به عنوان مهم ترین پروژه عمرانی شهرداری است.

حسینی در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی و پیشبرد دقیق اهداف این پروژه تاکید کرد و افزود: میدان شهید بندر یکی از شریان های اصلی شهر اهواز محسوب می شود که ساماندهی ترافیک در این محدوده باعث روانسازی ترافیک در دیگر شریان های متصل به آن خواهد شد.

وی در ادامه خواستار اطلاع رسانی های لازم و همچنین هماهنگی بخشهای مختلف مرتبط با این پروژه شد و خاطرنشان کرد: پیمانکار تلاش کند تا این پروژه با سرعت و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بهره برداری برسد.

گفتنی است در این جلسه پیرامون مسائلی از جمله: جذب اعتبار لازم، تجهیز کارگاه (ورود ماشین آلات سنگین و فنی و حفار ) شروع بکار دستگاه حفار، رفع موارد معارض، تهیه مصالح لازم، در نظر گرفتن و بررسی فضاهاهای اطراف تقاطع و … گفتگو و مقرر شد در زمان اجرای پروژه نسبت به رفع گره های ترافیکی، برنامه ریزی لازم بعمل آید.

معاون فنی و عمرانی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همدلی که بین شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر اهواز و البته صبر و شکیبایی شهروندان وجود دارد، بتوانیم گامهای مثبت و موثری در راستای سرعت بخشیدن به روند توسعه شهر و خدمت رسانی به شهروندان عزیز برداریم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار