لغو محدودیت تردد جاده ساحلی غربی اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 آبان 1401 | 10:59 ق.ظ
لغو محدودیت تردد جاده ساحلی غربی اهواز مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از لغو محدودیت تردد جاده ساحلی غربی اهواز در روز چهارشنبه ۲۵ آبان خبر داد. محمدرضا کرمی نژاد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود برای اجرای اتصال خط فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب، مسیر تردد جاده ساحلی غربی محور شمال به جنوب و جنوب به شمال، حد […]

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از لغو محدودیت تردد جاده ساحلی غربی اهواز در روز چهارشنبه ۲۵ آبان خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود برای اجرای اتصال خط فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب، مسیر تردد جاده ساحلی غربی محور شمال به جنوب و جنوب به شمال، حد فاصل خیابان ۹ تا بیمارستان مهر به مدت ۷۲ ساعت از تاریخ چهارشنبه ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه مسدود شود.

وی افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی این پروژه به دلیل تامین نشدن لوله و قطعات لازم و عدم امکان اجرای پروژه در زمان مقرر لغو و به زمان دیگری موکول شد، محدودیت تردد جاده ساحلی غربی اهواز از روز چهارشنبه ۲۵ آبان نیز لغو شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: براین اساس تردد در مسیر اشاره شده در روز چهارشنبه به بعد به صورت عادی برقرار است و شهروندان اهوازی می‌توانند در این مسیر تردد کنند.

کرمی نژاد عنوان کرد: با فراهم شدن شرایط اجرای پروژه طی روزهای آینده و در اطلاعیه‌ای زمان اعمال محدودیت تردد در جاده ساحلی غربی اعلام خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار