توزیع سه هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار در حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز گچساران

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 آبان 1401 | 11:54 ق.ظ
توزیع سه هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار در حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز گچساران به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، توزیع سه هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار در حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز گچساران انجام شد.   همگام با پویش اهداء بسته های آموزشی به دانش آموزان مناطق محروم در شرکت ملی نفت ایران، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز […]

به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، توزیع سه هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار در حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز گچساران انجام شد.  

همگام با پویش اهداء بسته های آموزشی به دانش آموزان مناطق محروم در شرکت ملی نفت ایران، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز اقدام به توزیع قریب ۳ هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان مناطق محروم روستاهای همجوار تاسیسات شرکت کرد.

مهندس مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ضرورت تأمین نیازهای دانش آموزان مناطق کم برخوردار همجوار با تاسیسات نفت اظهار داشت: شرکت نفت و گاز گچساران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات عام المنفعه خود، توجه ویژه ای به فراهم آوردن زمینه‌های مناسب تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم همجوار با تاسیسات این شرکت داشته که در این راستا و در کنار حمایت های انجام شده هر ساله اقدام به توزیع بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان این مناطق کرده است.

وی ادامه داد: طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان محروم مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور به‌منظور توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم این مناطق و ایجاد توسعه پایدار اجرا می‌شود.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با بیان اینکه با توانمندسازی علمی، می‌توان نیروی بومی را برای مشاغلی که در آینده ایجاد می‌شود، آموزش داد، گفت: دانش آموزان امروز مدیران آینده این صنعت هستند و در این دیدار تلاش مان بر این است که مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم و بر اساس اولویت بندی به آنها رسیدگی نماییم.

بر اساس این گزارش در این مراسم که در مدارس روستاهای همجوار تاسیسات نفت گچساران برگزار شد، امام جمعه موقت گچساران، بخشدار مرکزی گچساران، رییس آموزش و پرورش و معاون آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مدیران نفت گچساران حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار