تقدیر وزیر نیرو از عملکرد موفق برق اهواز برای عبور از پیک ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 آبان 1401 | 10:27 ق.ظ
تقدیر وزیر نیرو از عملکرد موفق برق اهواز برای عبور از پیک ۱۴۰۱ وزیر نیرو از عملکرد موفقیت آمیز شرکت توزیع برق اهواز برای عبور از پیک بار ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

علی اکبر محرابیان در همایش تقدیر از عوامل اجرایی گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ که در محل وزارت نیرو برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز به پاس اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح‌های مدیریت بار و تلاش همه جانبه در استفاده بهینه از انرژی برق و تعامل موثر با مشترکین که حاصل آن حفظ پایداری سراسری در تامین برق مطمئن شد، تقدیر به عمل آورد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز در حاشیه تقدیر از دست اندرکاران گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ گفت: عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان سال جاری حاصل تعامل سازنده و برنامه ریزی مجموعه وزارت نیرو، توانیر و همکاری شهروندان در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف بود.

عبدالحمیدعباس شیاری افزود: برنامه ریزی برای تامین برق یک امر ضروری است و این شرکت با تبعیت از دستورالعمل‌های ابلاغی و اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه تدوین شده توانیر و ۱۴۰ برنامه برای عبور از پیک تابستان سال آینده آماده دارد.

وی ادامه داد:همه ما با شرایط ناترازی تولید و مصرف ناشی از کاهش نزولات جوی و ذخیره سد‌ها طی سال‌های اخیر آشنا هستیم و کار مهمی که مجموعه وزارت نیرو و صنعت برق موفق به انجام آن شد استفاده از ظرفیت مردم، صاحبان کسب و کار و بخش‌های صنعت و کشاورزی و ادارات در راستای مدیریت مصرف و در حقیقت ایجاد نیروگاه‌های مجازی که خوشبختانه نتایج قابل توجه آن عدم اعمال خاموشی در بخش خانگی بود.

وی گفت : تعامل سازنده و طرح‌های تشویقی با صنایع و بخش کشاورزی، کاهش زمان کار ادارات، بهره گیری از مولد‌های تولید برق کوچک، تلاش جدی در جمع آوری دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز، شناسایی و جمع آوری بیش از ۷ هزار انشعاب برق غیرمجاز، پایش لحظه‌ای مصرف برق، قطع برق مشترکین پرمصرف و بی ملاحظه در ساعات پیک یا اوج بار بخشی از اقدامات انجام شده به منظور عبور موفق از پیک بار شد.

مدیرعامل برق اهواز همچنین گفت: امسال علاوه بر عبور موفق از پیک برق به مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کرده بودند نیز ۲۳۵میلیارد ریال پاداش پرداخت نمودیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار