از کاهش قیمت تا گره بانکی در بازار آهن اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 آبان 1401 | 11:16 ق.ظ
از کاهش قیمت تا گره بانکی در بازار آهن اهواز نائب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز گفت: در حال حاضر به دلیل اینکه بانک‌ها همه اعتبارات را بستند و گردش پول در جامعه بسیار ضعیف شده است، بازار آهن به شدت راکد و خرید و فروش به ندرت انجام می‌شود. رضا نادری در خصوص وضعیت آهن در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر به […]

نائب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز گفت: در حال حاضر به دلیل اینکه بانک‌ها همه اعتبارات را بستند و گردش پول در جامعه بسیار ضعیف شده است، بازار آهن به شدت راکد و خرید و فروش به ندرت انجام می‌شود.

رضا نادری در خصوص وضعیت آهن در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه بانک‌ها همه اعتبارات را بستند و تسهیلاتی پرداخت نمی‌شود و گردش پول در جامعه بسیار ضعیف شده است، بازار آهن به شدت راکد و خرید و فروش به ندرت انجام می‌شود.

وی افزود: در مدت زمانی قیمت آهن به دلیل افزایش قیمت دلار ۵ درصد افزایش پیدا کرد اما در حال حاضر قیمت آهن در حال کاهش و بازگشت به قیمت سابق خود است و در حال حاضر هر کیلوگرم آهن از ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان به ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

نادری با بیان اینکه احتمال کاهش قیمتی در روزهای آینده وجود دارد، عنوان کرد: اگر بانک‌ها به این صورت عمل کنند و اعتبارات را باز نکنند خرید و فروش آهن صورت نمی‌گیرد.

نائب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز در خصوص تاثیر ساخت و سازها بر قیمت آهن تصریح کرد: به صورت طبیعی هرچه به زمستان نزدیک‌تر می‌شویم ساخت و سازها کم می‌شود و قیمت آهن روند کاهشی در پیش می‌گیرد و با توجه به اینکه در حال حاضر بازار راکد و خرید و فروش کم است قطعا با کاهش قیمت مواجه خواهیم شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار