در نشست خبری نمایشگاه اهواز عنوان شد؛

خصوصی بودن، کیفیت و رضایت‌مشتری از ارکان گروه بهمن است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 دی 1401 | 20:50 ب.ظ
خصوصی بودن، کیفیت و رضایت‌مشتری از ارکان گروه بهمن است مدیران گروه بهمن از عرضه پیکاپ G9 و خودروهای تجاری جدید در سال ۱۴۰۲ خبر دادند. آنها وعده دادند که قیمت این محصولات همچون محصولات پیشین منصفانه خواهد بود چرا که مشتریان گروه بهمن عضو یک خانواده هستند و خشنودی و رضایت مشتری از ارکان اساسی گروه بهمن است. بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن و پارسا […]

مدیران گروه بهمن از عرضه پیکاپ G9 و خودروهای تجاری جدید در سال ۱۴۰۲ خبر دادند. آنها وعده دادند که قیمت این محصولات همچون محصولات پیشین منصفانه خواهد بود چرا که مشتریان گروه بهمن عضو یک خانواده هستند و خشنودی و رضایت مشتری از ارکان اساسی گروه بهمن است.

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن و پارسا نوری معاون فنی و مهندسی بهمن موتور در نشست خبری این گروه در هجدهمین نمایشگاه خودروی اهواز به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

خصوصی بودن، کیفیت و رضایت‌مشتری از ارکان گروه بهمن است
بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در تشریح سه رکن اساسی فعالیت‌های این گروه گفت: بهمن شرکتی کاملا خصوصی بوده و عمده فعالیت گروه بهمن در حوزه خودرو تعریف شده است.
وی در تشریح دومین رکن فعالیت‌ گروه بهمن گفت: کیفیت را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم. ادعا نداریم در کیفیت بی‌همتا هستیم ولی کیفیت برای ما یک رکن است.
بیوک علیمرادلو در بیان سومین رکن فعالیت گروه بهمن گفت: رضایت و خشنودی مشتریان از ارکان فعالیت بهمن است. از سالیان گذشته همواره پیشرو بوده‌ایم و در بحث کیفیت خدمات استاندارهای جدیدی را ایجاد کرده‌ایم. وی در همین خصوص افزود: برای اولین بار مرکز رضایت و خشنودی مشتریان را راه اندازی کردیم. مشتریان عضوی از خانواده ما هستند.

عرضه BD300 استانداردها را جابجا خواهد کرد
بیوک علیمرادلو مدیرعامل‌ گروه بهمن در پاسخ به سوالی در خصوص اهمیت عرضه کامیون ۱۹ تن امپاور BD300 گفت: در پی عرضه کامیون ۱۹ تن BD300 استانداردهای کامیون‌های این رده را در ایران جابجا کردیم و بعد از ده‌ها سال محصول جدیدی به بازار معرفی شده که با استانداردهای روز اروپا مطابقت دارد. وی در همین خصوص افزود: علاوه بر امپاور BD300، فورس ۱۲ تن نیز جزو کامیون‌های شاخص بازار است.

میرعامل گروه بهمن در پاسخ به سوالی در خصوص محصولات جدید این گروه در حوزه تجاری گفت: در سال آینده کامیونت تایگروی جدید معرفی خواهد شد.

پیکاپ G9 بهار ۱۴۰۲ به بازار می‌آید
پارسا نوری معاون فنی و مهندسی بهمن موتور در پاسخ به سوالی در خصوص موعد و قیمت عرضه G9 گفت: این پیکاپ در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به بازار می‌آید. قیمت این خودرو منصفانه و جذاب خواهد بود و همین امر سبب جذابیت این محصول در بازار خواهد شد.
وی در خصوص جایگاه خودروی پیکاپ G9 در مقایسه با سایر رقبای خود گفت: G9 رقبای خود را کنار خواهد زد چرا که سطح آپشن‌های این خودرو کمتر از SUVهای روز بازار نیست.

خودروهای SUV تولید بهمن متناسب با نیاز بازار ایران طراحی شده است
پارسا نوری، معاون فنی و مهندسی شرکت بهمن موتور در تشریح فعالیت‌های گروه بهمن گفت: شرکت بهمن موتور مامور تولید خودروهای سواری در گروه بهمن است. در گروه خانواده دیگنیتی، پرستیژ با توان موتور بالاتر عرضه خواهد شد و با تلاش‌های بهمن از واردات خودروهای SUV بی نیاز هستیم.
وی در خصوص ویژگی‌های دیگنیتی افزود: بهمن موتور پروژه راه‌اندازی خطوط SUV دیگنیتی را از سال‌ها پیش تعریف کرده است و این خودرو بر اساس سفارش بهمن موتور تعریف شده است.
پارسا نوری با اعلام خبر تجاری سازی بدنه فیدلیتی و دیگنیتی گفت: طراحی گیربکس wet برای خودروی فیدلیتی قابلیت‌های این سواری را به طور چشمگیری بهبود بخشیده و آن را متناسب با سبک رانندگی ایرانیان کرده است.
نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا داخلی سازی خودرو منجر به ارزان شدن آن خواهد شد، گفت: ساخت داخل خودرو را ارزان نمی‌کند چرا که هزینه‌های تولید در ایران تفاوتی با خارج از ایران ندارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار