افزایش تصادفات در محورهای بارانی خوزستان / محورهای شرقی لغزنده‌اند

تاریخ انتشار: شنبه 3 دی 1401 | 11:56 ق.ظ
افزایش تصادفات در محورهای بارانی خوزستان / محورهای شرقی لغزنده‌اند رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش تصادفات در محورهای استان در پی بارندگی، گفت: در حال حاضر بارندگی در محورهای ایذه – باغملک و دهدز شدید است و توصیه می‌شود تا یکی دو روز آینده از تردد در جاده‌ها خودداری شود. سرهنگ رضا دولتشاهی، با اشاره به وضعیت محورهای خوزستان اظهار کرد: در […]

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش تصادفات در محورهای استان در پی بارندگی، گفت: در حال حاضر بارندگی در محورهای ایذه – باغملک و دهدز شدید است و توصیه می‌شود تا یکی دو روز آینده از تردد در جاده‌ها خودداری شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی، با اشاره به وضعیت محورهای خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر آبگرفتگی منجر به انسداد محورها در خوزستان وجود ندارد، هر چند در برخی نقاط آبگرفتگی وجود دارد. در حال حاضر در زیر گذر پل برومی در شهرستان باوی، آبگرفتگی شدید وجود دارد و تردد به کندی در حال انجام است.

وی افزود: محدودیت تردد در استان خوزستان تنها برای کامیون‌های حامل سوخت اعمال شده است و این خودروها به جای محور ایذه – شهرکرد باید از مسیر اندیمشک تردد کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وقوع سه فقره تصادف منجر به فوت چهار نفر در مسیر آبادن – هندیجان و سربندر – ماهشهر در روز جمعه گفت: در یکی دو روز اخیر تصادفات به ویژه تصادفات خسارتی به ویژه در مسیر اهواز – باغملک – دهدز و محورهای اندیمشک بسیار افزایش یافته است که اکثر این تصادفات به دلیل لغزندگی جاده‌ها و رعایت نکردن سرعت مطمئنه بوده است.

دولتشاهی با اشاره به تدوام بارندگی در محورهای شرقی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر بارندگی در محورهای ایذه – باغملک و دهدز شدید است و توصیه می‌شود تا یکی دو روز آینده از تردد در جاده‌ها خودداری شود.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین عامل در وقوع تصادفات به ویژه در این شرایط، سرعت غیرمجاز است بنابراین از رانندگان می‌خواهیم حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند و رعایت فاصله طولی و بستن کمربند ایمنی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار