اجرای آسفالت مدارس روستایی حومه رامشیر توسط نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 دی 1401 | 08:31 ق.ظ
اجرای آسفالت مدارس روستایی حومه رامشیر توسط نفت و گاز مارون سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از اجرای آسفالت ۲ مدرسه (دبیرستان محدثه و دبستان میثاق) روستای رمیص از بخش مشراگه شهرستان رامشیر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی سازمان خبر داد.   مهندس قباد ناصری وجود فضای آموزشی پاکیزه، امن و کارآمد برای فعالیت جامعه دانش آموزی را امری ضروری در […]

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از اجرای آسفالت ۲ مدرسه (دبیرستان محدثه و دبستان میثاق) روستای رمیص از بخش مشراگه شهرستان رامشیر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی سازمان خبر داد.

 

مهندس قباد ناصری وجود فضای آموزشی پاکیزه، امن و کارآمد برای فعالیت جامعه دانش آموزی را امری ضروری در افزایش انگیزه تحصیل و کسب مدارج علمی بالا توسط کودکان و نوجوانان به ویژه روستائیان دانست و گفت: این بخشی از رسالت ما در محرومیت زدایی است و چه چیزی مهمتر از فعالیت های عمرانی در حوزه ی آموزش و پرورش فرزندان میهن عزیزمان؟ همجواران تاسیسات عملیاتی شایسته بهترین ها هستند و در تلاشیم تا این مهم را محقق سازیم.

 

وی افزود: در این پروژه بیش از ۱۲۰۰ متر مربع آسفالت شامل قیر پاشی، لکه گیری محوطه و اجرای روکش با هزینه ای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به انجام رسید.

 

مهندس ناصری در پایان اظهار داشت: ارائه خدمات عمرانی، آموزشی و بهداشتی  به مدارس روستایی یک سرمایه گذاری بزرگ و سودآور بر آینده سازان کشور است، حال اینکه خوشحالی ۳۱۳ دانش آموز این دو مدرسه و شعف برخورداری از یک فضای ایده آل، انگیزه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را جهت تداوم این خدمت رسانی دوچندان می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار