پهلوگیری یک کشتی ۶۵ هزار تنی نهاده دامی در بندر امام

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 دی 1401 | 10:48 ق.ظ
پهلوگیری یک کشتی ۶۵ هزار تنی نهاده دامی در بندر امام مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۵ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی خبر داد و گفت: دو فروند کشتی دیگر در روزهای آینده پهلودهی و تخلیه خواهند شد. حمید بدوی، در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: امروز […]

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۵ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی خبر داد و گفت: دو فروند کشتی دیگر در روزهای آینده پهلودهی و تخلیه خواهند شد.

حمید بدوی، در خصوص واردات نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: امروز یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۵ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی پهلودهی شد و عملیات تخلیه آن در حال انجام است.

وی افزود: روز گذشته نیز یک فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۴۳ هزار تن کنجاله سویا در اسکله بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفت و توسط نیروهای عملیاتی تخلیه شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: در روزهای آینده نیز دو فروند کشتی حامل بیش از ۸۵ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی پهلودهی خواهند کرد و عملیات تخلیه آن‌ها نیز به سرعت انجام خواهد شد.

بدوی با اشاره به واردات پیوسته نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه با روندی که در بحث واردات نهاده‌های دامی به داخل کشور در حال انجام است، مشکلی در زمینه تامین نهاده‌های دامی وجود ندارد و جای نگرانی در این خصوص نیست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار