آماده‌باش حداکثری مراکز درمانی خوزستان در آستانه پیک کرونا

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 10:24 ق.ظ
آماده‌باش حداکثری مراکز درمانی خوزستان در آستانه پیک کرونا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به احتمال افزایش مبتلایان به کرونا، از اعلام آماده‌باش حداکثری به مراکز درمانی استان خوزستان خبر داد. دکتر حبیب حی‌بر، با اشاره به خیز کرونا در کشور و پیش‌بینی اوج پیک در بهمن‌ماه اظهار کرد: با توجه به افزایش مراجعه‌کنندگان با علائم تنفسی به مراکز […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به احتمال افزایش مبتلایان به کرونا، از اعلام آماده‌باش حداکثری به مراکز درمانی استان خوزستان خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر، با اشاره به خیز کرونا در کشور و پیش‌بینی اوج پیک در بهمن‌ماه اظهار کرد: با توجه به افزایش مراجعه‌کنندگان با علائم تنفسی به مراکز درمانی، باید برنامه‌ریزی شود و مراکز درمانی برای افزایش احتمالی مبتلایان به کرونا آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: در این شرایط به تمام مراکز درمانی استان خوزستان دستور داده شده است در خصوص تشکیل کمیته کنترل عفونت بیمارستانی و رعایت پروتکل‌های درمانی بیماری‌های ویروسی بیماران سرپایی و بستری، اقدام کنند.

حی‌بر بیان کرد: به مراکز درمانی نیز ابلاغ شده است در حالت آماده‌باش حداکثری به منظور به کارگیری امکانات برای خدمت‌رسانی بهینه به بیماران و مراجعان، با استفاده از منابع انسانی، دارویی و تجهیزاتی قرار بگیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر  مشکلی از نظر تامین داروی بیماران مبتلا به کرونا وجود ندارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار