افتتاح مرکز مانیتورینگ نظارتی آبفا در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 دی 1401 | 09:44 ق.ظ
افتتاح مرکز مانیتورینگ نظارتی آبفا در اهواز مرکز مانیتورینگ نظارتی شرکت آب و فاضلاب اهواز به منظور پایش کیفیت آب شرب این کلانشهر به مستمر و شبانه روزی در روز دوشنبه با حضور مدیرکل حراست آبفای کشور افتتاح شد.

مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب کشور در آیین افتتاحیه این مرکز، کیفیت آب آشامیدنی را خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دانست و گفت: افتتاح این مرکز نقش موثری در پایش مستمر و شبانه روزی کیفیت آب آشامیدنی کلانشهر اهواز و استان دارد.

 

جعفر عرب نژاد با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم برای حل مشکل تنش آبی در خوزستان افزود: طرح آبرسانی غدیر برای تامین آب شرب نیمی از جمعیت خوزستان با عزم راسخ وزارت نیرو در دولت سیزدهم تکمیل شد.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح آبرسانی غدیر ساکنان شهر‌های دشت آزادگان، اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان از آب شرب با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.

مدیرکل حراست آبفای کشور با تاکید بر لزوم سرعت بخشی به طرح‌های فاضلاب اهواز گفت: رفع مشکل فاضلاب اهواز اولویت دولت سیزدهم است به همین دلیل باید طرح‌های متعدد فاضلاب در حال اجرای آبفای خوزستان هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

عرب نژاد با اشاره به استفاده از مدرن‌ترین شیوه اجرایی فاضلاب در اجرای شبکه فاضلاب اهواز افزود: برای تکمیل شیکه فاضلاب کلانشهر اهواز از روش میکروتونلینگ به عنوان مدرن‌ترین شیوه اجرایی فاضلاب در کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به کار گرفته شده است.

مدیرکل حراست آبفای کشور گفت: دولت سیزدهم، مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور عزم راسخی برای اجرای پروژه‌های خوزستان در بخش آب و فاضلاب دارد و خوزستان در اولویت اجرایی پروژه‌های آبفا کشور قرار دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار