مه غلیظ ۹ پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 دی 1401 | 11:17 ق.ظ
مه غلیظ ۹ پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد برای سومین روز متوالی به دلیل وقوع مه سنگین در کلانشهر اهواز ۹ پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو و ۵ پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد. از ساعات ابتدایی امروز سه شنبه ۱۳ دی ماه وقوع مه غلیظ در کلانشهر اهواز بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار […]

برای سومین روز متوالی به دلیل وقوع مه سنگین در کلانشهر اهواز ۹ پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو و ۵ پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

از ساعات ابتدایی امروز سه شنبه ۱۳ دی ماه وقوع مه غلیظ در کلانشهر اهواز بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده و دید افقی در فرودگاه به کمتر از ۵۰ متر رسیده است.

بنابر اعلام تابلو اطلاعات فرودگاه اهواز با توجه به شرایط موجود هوایی در کلانشهر اهواز و فرودگاه این شهر، ۹ پرواز باطل اعلام شده و ۵ پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

پروازهای ورودی هواپیمایی وارش از مبدا تهران با شماره ۵۸۵۲، هواپیمایی آتا از مبدا تهران با شماره ۵۶۳۵، هواپیمایی ماهان از مبدا شیراز با شماره ۴۵۶۲ و پرواز هواپیمایی کارون از مبدا خارگ با شماره ۲۵۵۰ لغو شد.

همچنین پروازهای خروجی شماره ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون به مقصد خارگ، پرواز شماره ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش به مقصد تهران، پرواز شماره ۲۶۴۵ هواپیمایی کارون به مقصد تهران، پرواز شماره ۲۶۵۶ هواپیمایی آتا به مقصد تهران و پرواز شماره ۴۵۶۳ هواپیمایی ماهان به مقصد تهران/کرمان باطل اعلام شدند.

امروز همچنین تاکنون برای ۴ پرواز ورودی به فرودگاه بین المللی اهواز و یک پرواز خروجی این فرودگاه به مقصد رشت تاخیر اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، در ۲ روز گذشته به دلیل وقوع مه سنگین و کاهش دید افقی به کمتر از ۵۰ متر در فرودگاه بین المللی اهواز پروازهای زیادی لغو و یا با تاخیر انجام شده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار