نامگذاری یکی از میادین اصلی شهر آبادان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 دی 1401 | 09:01 ق.ظ
نامگذاری یکی از میادین اصلی شهر آبادان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاسین کاوه پور با اعلام این خبر افزود: به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر آبادان یکی از میادین اصلی این شهر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد. وی اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت […]

یاسین کاوه پور با اعلام این خبر افزود: به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر آبادان یکی از میادین اصلی این شهر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

وی اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و نماد مبارزه با نظام سلطه است و حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.

شهردار آبادان زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را ضرورت و وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولان دانست و بیان کرد: نامگذاری اماکن، خیابانها و میادین بنام شهدا کمترین و کوچکترین اقدام در راستای تکریم مقام شامخ شهدا است و این کار را در آبادان پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

کاوه پور در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مکتب حاج قاسم که کار جهادی در عرصه خدمت رسانی به مردم است را در انجام وظایف شهرداری به منصه ظهور بگذاریم.

گفتنی است با مصوبه شورای نامگذاری شهر آبادان، میدان مقابل ساختمان سابق سازمان منطقه آزاد اروند به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار