توزیع بیش از ۸۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 17 دی 1401 | 10:27 ق.ظ
توزیع بیش از ۸۵۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان به منظور تعادل در قیمت‌ها، توزیع بیش از ۸۵۰ تن گوشت قرم منجمد در بازار خوزستان آغاز شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به آغاز طرح توزیع گوشت قرمز منجمد از امروز در بازار خوزستان گفت : از نظر فراوانی و کشتار روزانه گوشت قرمز گرم با کمبودی در بازار مواجه نیستیم ولی طی یک ماه اخیر این محصول افزایش قیمت داشته است.

 

علی رحم کریمی افزود : برای کنترل قیمت این محصول توزیع گوشت منجمد قرمز در دستور کار قرار گرفته است و بیش از ۸۵۰ تن از این محصول از امروز در بازار خوزستان توزیع می‌شود.

وی گفت : مباشران شرکت‌ها پس از معرفی می‌توانند گوشت قرمز کنجمد مورد نیاز را از شرکت پشتیبانی امور دام دریافت کنند تا با اجرای این طرح گوشت قرمز در بازار استان قیمت متعادل تری داشته باشد.

کریمی همچنین افزود : بر اساس آمار جوجه ریزی ماه گذشته و فراوانی مرغ کشتار روز علاوه بر تامین بازار با مازاد تولید مواجه هستیم و در حال حاضر بیش از سرانه مصرفی تولید و با قیمت زیر نرخ مصوب در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه نرخ مصوب فعلی ۶۳ هزار تومان است گفت : در خوزستان مرغ کشتار روز با قیمت بین ۵۱ تا ۵۳ هزار تومان به فروش می‌رسد و در ماه‌های آینده با کمبود این محصول مواجه نیستیم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه مرغ منجمد به عنوان ذخایر استراتژیک استان ذخیره‌سازی شده است افزود : مرغ منجمد مورد نیاز استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تامین شده و فعلا نیازی به توزیع مرغ منجمد در بازار استان نیست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار