پلمب ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 17 دی 1401 | 11:46 ق.ظ
پلمب ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز در اهواز رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر‌مجاز دام و عدم رعایت موازین بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمپ شدند.

رضا حفیظی گفت: با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان دامپزشکی شهرستان اهواز از واحد‌ها قصابی و گزارشات مردمی ارسال شده به این اداره ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیرمجاز دام و رعایت نکردن موازین بهداشتی با همکاری اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی پلمب و به مراجع محترم قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به این نکته که هر گونه کشتار دام باید درکشتارگاه مورد تائید دامپزشکی کشتار شود، افزود: هر گونه کشتار خارج از این ضوابط کشتار غیر بهداشتی، غیر مجاز و تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی شده و بازرسان اداره دامپزشکی با واحد‌های متخلف طبق قوانین و از طریق مراجع قضایی برخورد می‌کنند.

حفیظی در پایان از شهروندان خواست در زمان خریداری فرآورده‌های خام دامی توجه خاص به برچسب زمان تولید، مصرف و نحوه نگهداری کرده و از محل‌های مورد تائید که تحت نظر بازرسین اداره دامپزشکی است خریداری کنند و هر گونه تخلف بهداشتی را به کارشناسان این اداره جهت پیگیری گزارش دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار