شهردار آبادان گفت: یک خط جدید اتوبوس رانی در آبادان راه اندازی شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 دی 1401 | 09:07 ق.ظ
شهردار  آبادان گفت: یک خط جدید اتوبوس رانی در آبادان راه اندازی شد. یاسین کاوه پور با اعلام این خبر افزود: این خط در مسیر آرامستان (ایستگاه ۱۲ ذوالفقاری ۴۰ متری) تا کوی بهروز از امروز راه اندازی شد. وی افزود: این اقدام با درخواست مردم و در راستای تسهیل تردد شهروندان صورت گرفت تا آنها دسترسی راحت تری برای تردد در مسیر مورد نظر داشته باشند. شهردار […]

یاسین کاوه پور با اعلام این خبر افزود: این خط در مسیر آرامستان (ایستگاه ۱۲ ذوالفقاری ۴۰ متری) تا کوی بهروز از امروز راه اندازی شد.
وی افزود: این اقدام با درخواست مردم و در راستای تسهیل تردد شهروندان صورت گرفت تا آنها دسترسی راحت تری برای تردد در مسیر مورد نظر داشته باشند.

شهردار آبادان گفت: مردم آبادان بخصوص مناطق کم برخوردار استحقاق خدمت رسانی بیشتری دارند و این وظیفه شهرداری است که با توسعه زیرساخت‌ها زمینه برخورداری آنها از امکانات شهری را فراهم کند.

کاوه پور گفت: حمل‌ونقل ارتباط تنگاتنگی با زندگی شهروندان دارد و به همین جهت برای نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین برای خرید و تعمیرات و نگهداری این ناوگان اقداماتی صورت گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه برای رفع مشکلات پیش‌روی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ارتقای این ناوگان عزم مسئولان و همراهی مردم لازم است، ادامه داد: رسیدن به افق بلند حمل‌ونقل عمومی در آبادان دست یافتنی است.

قابل ذکر است شهردار آبادان در چند روز گذشته وعده راه اندازی خط مسیر آرامستان تا کوی بهروز را داده بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار