اختصاص تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 دی 1401 | 11:28 ق.ظ
اختصاص تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان اختصاص تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش بنیان استان خبر داد و گفت: واحدهای دانش بنیان فنی مهندسی، تولیدی، معدنی و صنعتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

حمیدرضا فلاح، با اشاره به برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی در استان اظهار کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و فنی مهندسی و ایجاد اشتغال، تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت به طرح‌های دارای تولیدات برپایه دانش پرداخت می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: اکنون شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با مراجعه و ثبت درخواست خود به منظور استفاده از این تسهیلات نسبت به دریافت این تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی اقدام کنند.

فلاح ادامه داد: پرداخت این تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در راستای تفاهم‌نامه منعقدشده میان سازمان صمت خوزستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و بانک ملی بوده است.

وی در خصوص همکاری بانک ملی در بحث پرداخت این وام‌ها عناون کرد: با توجه به تامین اعتبار این تسهیلات مشکلی در همکاری بانک ملی و پرداخت تسهیلات وجود ندارد. این تسهیلات با سود ۱۲درصد به شرکت‌های دانش بنیان گروه یک و ۲ اختصاص پیدا می‌کند.

فلاح در پایان با اشاره به اینکه واحدهای دانش بنیان فنی مهندسی، تولیدی، معدنی و صنعتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، افزود: این تصمیم با هدف رونق تولید و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و توسعه طرح‌های پژوهشی گرفته شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار