چهارمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 دی 1401 | 08:29 ق.ظ
چهارمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در اهواز افتتاح شد چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در اهواز باحضور معاون اقتصادی استانداری خوزستان افتتاح شد. رحیم جلیلی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا زیباست و زیبایی ها را دوست دارد اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها ۱۵۰ واحد از ۱۷ […]

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در اهواز باحضور معاون اقتصادی استانداری خوزستان افتتاح شد.

رحیم جلیلی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا زیباست و زیبایی ها را دوست دارد اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها ۱۵۰ واحد از ۱۷ استان کشور حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: استان‌های تهران، البرز، خوزستان، بوشهر، همدان، مرکزی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، کردستان، ایلام، یزد و کرمان از جمله استان‌های حاضر در این نمایشگاه‌ هستند.

وی با بیان اینکه شرکت کننده ها ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته شرکت بیشتر شده اند؛ افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ دی ماه میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

جلیلی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه برای نشاط و شادی افراد بسیار مفید است؛ تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار