قیمت گذاری در بازار میوه اهواز بدون جولان دلالان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 دی 1401 | 09:01 ق.ظ
قیمت گذاری در بازار میوه اهواز بدون جولان دلالان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی اهواز گفت: قیمت گذاری در بازار میوه از حالت دستی و سنتی به صورت هوشمند و برخط تغییر کرده که با ابتکار انجام شده علاوه بر ایجاد نظم از هرگونه افزایش قیمت و دلالی در این بازار مقابله شد.

احمد سراج گفت: حرکت در مسیر شفاف سازی قیمت میوه در میدان الغدیر اهواز به عنوان مبدا عرضه میوه و تره بار ان کلانشهر به صورت جدی دنبال می‌شود، نرخ میوه در این بازار پیش از این به صورت دستی اعلام می‌شد که این فرصت را بررای سوء استفاده دلالان ایجاد می‌کرد.

او می گوید: با همکاری اتحادیه میوه و تره بار و نظارت دادستانی اهواز، اعلام قیمت میوه در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز از حالت دستی و سنتی به صورت هوشمند و شفاف و از طریق تابلو هوشمند بر اساس قیمت‌های اعلام شده سازمان صمت اعلام می‌شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر از لحاظ سازه و سخت افزاری آماده است که با رفع مشکلات حقوقی آن، فضای بیشتر برای عرضه بهتر و بیشتر میوه و تره بار فراهم شود.

این مقام مسئول گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله بهداشت، حفاظت محیط زیست و با نظارت مستقیم دادستان به موضوع ورود و بخش قابل توجهی از مشکل‌های این کشارگاه در چندماه گذشته برطرف شده است.

سراج گفت: قرارداد برخی از کیوسک‌های مطبوعاتی با سازمان مربوطه منعقد نشده بود، تمهیدات لازم برای انعقاد قرارداد، شناسایی و نظارت بر آن‌ها جدی‌تر شده است که این کار به زودی به اتمام می‌رسد.

سه بازارچه برای ساماندهی دستفروشان اهواز در نظر گرفته شد

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: سه بازار چه از جمله بازارچه صدف در منطقه آخر آسفالت، بازارچه ۶۸ متری در کوی علوی و بازار جمعه در محله مهدیس، جهت ساماندهی دستفروشان غرب اهواز در نظر گرفته شده که بر اساس زمان‌بندی مشخص این ساماندهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نهایی می‌شود.

سراج گفت: ۲۷ بازارچه ذیل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز وجود دارد، با توجه به نیاز اهواز به ساماندهی جدی دستفروشان، علاوه بر این بازارچه‌ها جانمایی چندین بازارچه دیگر نیز در دستورکار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار