باید بپذیریم اقلیم کشور از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست

تاریخ انتشار: شنبه 24 دی 1401 | 08:32 ق.ظ
باید بپذیریم اقلیم کشور از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به تغییر اقلیم کشور گفت: باید بپذیریم که اقلیم از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست و پارامترها در حال عوض شدن است. عباس صدریان فر در حاشیه مانور تمرینی-آموزشی قطعی برق مناطق شش گانه کشور (منطقه جنوب غرب) در آبادان ضمن تقدیر از استان های معین در […]

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به تغییر اقلیم کشور گفت: باید بپذیریم که اقلیم از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست و پارامترها در حال عوض شدن است.

عباس صدریان فر در حاشیه مانور تمرینی-آموزشی قطعی برق مناطق شش گانه کشور (منطقه جنوب غرب) در آبادان ضمن تقدیر از استان های معین در این عملیات اظهار کرد: خوزستان از استان هایی است که بسترهای لازم جهت وقوع بحران را دارد.

وی مهمترین این بحران ها را سیلاب، گرد و غبار، پدیده خشکسالی، کیفیت هوا و بارندگی عنوان کرد و افزود: در حوزه کاری صنعت آب و برق با این موارد درگیر هستیم و با هر بارندگی یا خشکسالی نگرانی داریم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به پدیده مونسون در تابستان گذشته و همزمانی مدیریت خشکسالی در غرب استان و سیلاب در شرق استان گفت: مدیریت همزمان این موارد کار بسیار سختی است که باید به بهترین شکل اجرایی شود.

صدریان فر به تغییر اقلیم در کشور اشاره کرد و گفت: باید بپذیریم که اقلیم از شرایط طبیعی گذشته برخوردار نیست و پارامترها در حال عوض شدن است .

وی ادامه داد: در گذشته بر اساس داده های تاریخی نقاط مختلف کشور را در شرایط سیلاب و خشکی مدیریت می کردیم اما امروزه باید منتظر اتفاقات دوگانه همزمان باشیم که البته در همه جای دنیا در حال رخ دادن است و باید به این شکل این اتفاقات را مدیریت کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار