«فرابورس» پذیرای اولین شرکت نیشکری شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 دی 1401 | 08:35 ق.ظ
«فرابورس» پذیرای اولین شرکت نیشکری شد دکتر عبدعلی ناصری در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در صنعت نیشکر، با اعلام این خبر گفت، همزمانی پذیرش این شرکت در فرابورس با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهراء(س)، نویدبخش روزهای خوب برای صنعت نیشکر است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از پذیرش این شرکت در فرابورس خبر داد و گفت، سهام این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس بزودی عرضه می‌شود.

دکتر عبدعلی ناصری (شنبه ۲۴ دی ماه) در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در صنعت نیشکر، با اعلام این خبر گفت، همزمانی پذیرش این شرکت در فرابورس با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهراء(س)، نویدبخش روزهای خوب برای صنعت نیشکر است.

وی یکی از مهمترین دلایل تسریع در روند پذیرش را سوددهی مناسب توسعه نیشکر دانست و گفت، میزان سوددهی این شرکت در سه سال گذشته رو به رشد بوده و این صنعت علی‌رغم همه بحران‌ها، سودآوری مناسبی داشته است.

ناصری ورود توسعه نیشکر و صنایع جانبی به بازار سرمایه را گامی برای تحوّل و توسعه پیشرفت این شرکت عنوان کرد که در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، برکات زیادی برای این صنعت به همراه دارد.

چندی پیش نیز، مدیران، هیأت پذیرش فرابورس و سهامداران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به منظور ارزیابی و بررسی عرضه این شرکت در فرابورس، به خوزستان آمدند و از کشت و صنعت‌های نیشکری بازدید کردند. این بازدید و نشست، مقدمه‌ای برای واگذاری سهام این شرکت در فرابورس بود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار