صادرکنندگان آبزیان از مرز چذابه بخوانند

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 دی 1401 | 09:59 ق.ظ
صادرکنندگان آبزیان از مرز چذابه بخوانند دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز از اعمال محدودیت در ساعات ارسال محموله‌های چذابه خبر داد.

محمد نجفیان با اشاره به اعمال محدودیت ساعات ارسال محموله‌های صادراتی آبزیان از مرز چذابه، اظهار کرد: براساس درخواست دستگاه‌های امنیتی مستقر در پایانه مرزی شیب عراق و همچنین نیروهای پایانه چذابه، موضوع ضرورت ایجاد محدودیت در ساعات ارسال محموله‌های صادراتی آبزیان از این مرز تجاری در کمیته هماهنگی مرزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این کمیته براساس بررسی‌های انجام شده محدودیت‌هایی را برای صادرات آبزیان از مرز چذابه اعمال کرده است.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز عنوان کرد: بر همین اساس به دلیل نبود زیرساخت‌ها برای انجام ارزیابی‌های لازم، از جمله عدم روشنایی و سکوی اختصاصی تخلیه و بارگیری و سالن بهداشتی سمت طرف عراقی، ارسال صادرات آبزیان تا پیش از ساعت ۱۶ برای هر روز کاری امکان پذیر خواهد بود.

نجفیان تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی، پذیرش محموله آبزیان در پایانه‌های مرزی چذابه و شیب (سمت طرف عراقی) پس از ساعت ۱۶ انجام نمی‌شود و صادرکنندگان باید به این مساله توجه جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از صادرکنندگان آبزیان خواسته می‌شود که با توجه به فسادپذیری اینگونه کالاها مطابق مصوبه کمیته هماهنگی مرزی نسبت به ارسال محموله‌های خود جهت صادرات اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار