تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 دی 1401 | 08:23 ق.ظ
تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه نفت و گاز مارون اختتامیه ممیزی خارجی- نوبت مراقبتی دوم شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، دوشنبه ۲۶ دی برگزار و انطباق پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) مبتنی بر استانداردهای ISO14001:2015، ISO9001:2015 و ISO45001:2018 در این شرکت به تائید ممیز رسید.   سرپرست این شرکت ضمن ابراز خرسندی از عملکرد منطقی و حرفه ای کارکنان شرکت در حوزه های […]

اختتامیه ممیزی خارجی- نوبت مراقبتی دوم شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، دوشنبه ۲۶ دی برگزار و انطباق پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) مبتنی بر استانداردهای ISO14001:2015، ISO9001:2015 و ISO45001:2018 در این شرکت به تائید ممیز رسید.

 

سرپرست این شرکت ضمن ابراز خرسندی از عملکرد منطقی و حرفه ای کارکنان شرکت در حوزه های کیفیت، محیط زیست، ایمنی و سلامت شغلی، گفت: پشتوانه این دستاورد، سال ها تجربه، مطالعه و آموزش می باشد؛ وجود فرهنگ رعایت و توجه به استانداردها و فرآیندها، تولید پایدار را در شرکت تحقق بخشیده است.

مهندس قباد ناصری افزود: با وجود این نگاه در سازمان، توانستیم با تهیه روش اجرایی مدیریت دانش، در مدت بسیار کوتاهی، ۱۱۶ دانش را احصاء کنیم و با تاکید بر انجام مستمر ممیزی های داخلی و بازنگری مدیریت، در راستای اثربخشی بیشتر شاخص ها گام برداریم.

وی از تصمیم شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برای دریافت نظرات و بازخوردهای ذینفعان سازمان جهت حفظ و ارتقاء بیش از پیش کیفیت محصول خبر داد و یادآور شد: با تکیه بر توانمندی سرمایه های انسانی، موانع منتج از تحریم های خصمانه را همچون گذشته مرتفع  نموده و نقش موثر خود در چرخه اقتصادی کشور را تداوم خواهیم بخشید.

سرممیز گروه نیس( به عنوان ممیز)، تحلیل و پایش دقیق شاخص فرآیند امور مهندسی و ساختمان، آراستگی محیط کار در تاسیسات، واکنش ایده آل در مقابله با شرایط اضطراری(آتش نشانی و بهداری)، برخورداری از روسای کارخانه(IC) جوان و با تجربه، حمایت مدیریت ارشد سازمان از طرح های HSE، ارائه گزارش تحلیلی دقیق در خصوص جزئیات تعمیراتی ماشین آلات فرآیندی توسط نگهداری و تعمیرات، ثبت دانش ضمنی و تجربیات کارکنان، استفاده از سیستم Help Desk و هوشمند سازی مدیریت اتاق سرور در حوزه فناوری اطلاعات،  روند فعالیت HSE شرکت، فرآیند تست ارت (Earth Resistance Testing) تخلیه تانکرهای سوخت و فرآیند نگهداشت خودروهای حوزه ی ترابری را از اهم نقاط قوت شناسایی شده در این ممیزی ۲ روزه برشمرد.

شایان ذکر است گستره عملیاتی  شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون  بیش از ۳ هزار و ۸۰ کیلومتر مربع می باشد که حفظ انسجام و عمل بر اساس استانداردهای مدیریتی در شرایط مختلف، کاری پیچیده و مستلزم بهره مندی از دانش فنی و عملیاتی کارآمد است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار