اصلاح موفقیت آمیز روش اندازه گیری ولتاژ خروجی ژنراتورهای نیروگاه دز از دوPT به سه PT

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 دی 1401 | 11:49 ق.ظ
اصلاح موفقیت آمیز روش اندازه گیری ولتاژ خروجی ژنراتورهای نیروگاه دز از دوPT به سه PT اصلاح روش اندازه گیری ولتاژ خروجی ژنراتورهای نیروگاه دز از دوPT به سه PT در واحد شماره ۶ نیروگاه دز با موفقیت انجام شد.

جاسم تیموری معاونت فنی و مهندسی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز ضمن اعلام این خبر گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی از مدیریت شبکه برق ایران جهت نصب و راه اندازی کنتورهای توان GROSS نیروگاه و همچنین اصلاح روش اندازه گیری ولتاژ خروجی ژنراتورهای نیروگاه از دوPT به سه PT ،این پروژه در واحد شماره شش با موفقیت انجام پذیرفت و برای دیگر واحدها اجرای این پروژه در حال انجام است.

تیموری افزود:با خرید ترانسفورماتورهای ولتاژ از شرکت الکتروپژواک با Core های مناسب جهت استفاده در واحدهای موجود و واحدهای بهینه سازی شده و با توجه به اینکه اتصال باسداکت به PT BOX تغییر پیدا نکرده است ، تابلوی قدیمی اصلاح و بهینه سازی شد و همچنین با اجرای این پروژه امکان نصب تجهیزات اندازه گیری بصورت سه وات متری فراهم شده است.

گفتنی است کلیه مراحل طراحی و نظارت بر اجرای این پروژه توسط کارشناسان فنی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز و سازمان آب و برق خوزستان انجام گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار