حفر و تکمیل ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 بهمن 1401 | 08:25 ق.ظ
حفر و تکمیل ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در ۱۰ ماه امسال خبر داد.

مسعود افشار گفت: با همت و تلاش شبانه روزی حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران، ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال با کاربست دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.

وی با بیان اینکه تعداد چاه‌های تکمیلی در این مدت در مقایسه با دوره مشابه پارسال ۱۸ حلقه افزایش دارد، افزود: از این تعداد چاه ها، ۹ حلقه توسعه‌ای / توصیفی، ۵ حلقه اکتشافی و ۶۷ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

به گفته افشار؛ از مجموع چاه‌های حفر شده از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه امسال، ۶۲ حلقه در گستره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ۸ حلقه شرکت نفت فلات قاره، ۵ حلقه شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۲ حلقه در قالب طرح و ۴ حلقه به منظور اجرای طرح‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری شدند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه ناوگان حفاری شرکت ۷۲ دکل خشکی و دریایی اعم از سبک، سنگین و فوق سنگین در تملک دارد، ادامه داد: متراژ حفاری در مدت یاد شده ۵۹ هزار و ۸۲۰ متر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار