نیشکری‌ها تندیس‌های جشنواره «امتنان» را درو کردند

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 08:34 ق.ظ
نیشکری‌ها تندیس‌های جشنواره «امتنان» را درو کردند شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سی و چهارمین جشنواره «امتنان» از جامعه کار و تولید خوزستان، با کسب عناوین مختلف، در صدر شرکت‌های تولیدی استان قرار گرفت.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سی و چهارمین جشنواره «امتنان» از جامعه کار و تولید خوزستان، با کسب عناوین مختلف، در صدر شرکت‌های تولیدی استان قرار گرفت.

این جشنواره که سه‌شنبه (۱۸ بهمن ماه) با حضور آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، از نخبگان حوزه تولید و صنعت خوزستان تجلیل شد.

نیشکر فارابی واحد برتر خوزستان شد

بر اساس این گزارش، کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی واحد برتر خوزستان در سی و چهارمین جشنواره امتنان به انتخاب هیات داوران و واحد نمونه کاندیدای استان در جشنواره ملی شد و جمال سعودی مدیرعامل این شرکت مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره، تندیس کارگر نمونه بخش کشاورزی به حسین سلطانی کاظمی از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید. طراحی آبیاری تحت فشار (قطره‌ای زیرسطحی) از جمله دلایل انتخاب حسین سلطانی به عنوان کارگر نمونه استانی بخش کشاورزی است.

منوچهر رستمی، محمود چهارلنگ و سید افشین قشقایی ناصری از کشت و صنعت امام خمینی(ره) به دلیل «بهینه‌سازی پارامترهای عملیاتی فرآیند تولید شکر» به عنوان گروه کار نمونه بخش صنعت جشنواره معرفی شدند. همچنین طراحی و اجرای تنظیم سطح آب مجهز به دریچه‌های نانوکامپوزیت برقی سریزدار آبشاری موجب شد گروه کار کشاورزی کشت و صنعت امام خمینی(ره) متشکل از منصور الهایی سحر، حسین سلطانی کاظمی و هادی دلفیه از سوی هیات داوران برگزیده شوند.

در این جشنواره، مدیران عامل واحدهای نیشکری امام خمینی (ره)، امیرکبیر و میرزا کوچک خان به عنوان مدیران واحد نمونه شایسته تقدیر، شناخته شدند و از مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) به دلیل توجه ویژه در به‌کارگیری ایده‌های نو در محیط کار، از مدیرعامل کشت وصنعت امیرکبیر به دلیل افزایش بهره‌وری در کار و صرفه جویی همراه با گسترش ورزش و فرهنگ کار و تلاش در محیط کار و از مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان به دلیل فعالیت مستمر در عرصه آموزش و تحقیق تقدیر شد. جشنواره امتنان هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

شناسایی نخبگان عرصه کار و تولید، کارگران و گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه از اهداف اصلی این جشنواره است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار