کلنگ زنی احداث شبکه دفع و هدایت آب‌های سطحی در رامهرمز

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 بهمن 1401 | 11:32 ق.ظ
کلنگ زنی احداث شبکه دفع و هدایت آب‌های سطحی در رامهرمز کلنگ احداث شبکه دفع و هدایت آب‌های سطحی خیابان، ولی عصر (عج) رامهرمز با هدف کنترل و دفع آب‌های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی بهویژه هنگام بارندگی و ارتقاء سطح کیفی معابر و رفاه حال شهروندان به طول ۵۱۳ و با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض آلایندگی به زمین زده […]

کلنگ احداث شبکه دفع و هدایت آب‌های سطحی خیابان، ولی عصر (عج) رامهرمز با هدف کنترل و دفع آب‌های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی بهویژه هنگام بارندگی و ارتقاء سطح کیفی معابر و رفاه حال شهروندان به طول ۵۱۳ و با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض آلایندگی به زمین زده شد.

فتح الله روشن رئیس شورای شهر رامهرمز گفت: پروژه احداث شبکه دفع و هدایت آب‌های سطحی اولین پروژه از عوارض آلایندگی که به تائید مشاوران دانشگاه شهید چمران رسید.

او می گوید: طرح ساماندهی دفع آب‌های سطحی با هدف ایجاد چهره بصری مناسب، کاهش خطرات احتمالی، حفظ بهداشت محیط زیست، رفاه و آسایش شهروندان و توسعه زیرساخت‌های شهری آغاز شد.

به گفته او در مناطق علمدار، چهار راه آتش نشانی و هم چنین بهشت آباد به منظور توسعه متوازن برای دفع آب‌های سطحی اقدامات لازم آغاز خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار