کشف بیش از ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق از بنادر خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 09:27 ق.ظ
کشف بیش از ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق از بنادر خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲ میلیون و چهارصدهزار لیتر گازوئیل قاچاق از بنادر استان خوزستان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی عنوان داشت: در پی رصد اطلاعاتی مشترک انجام شده توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی باند سازمان یافته قاچاق سوخت که در جهت انتقال سوخت قاچاق به صورت جاساز در قالب کانتینر‌های حامل روغن تصفیه پایه و از مقصد سایر استان‌های کشور به بنادر این استان اقدام به فعالیت نموده و قصد خارج کردن حجم بالایی سوخت به صورت قاچاق از کشور را داشتند، شناسایی کردند.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی از ۱۰۵ دستگاه کانتینر ۲۰ فوتی ۲ میلیون و چهارصدهزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی ۷۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تشریح کرد: در این راستا پرونده متشکله با قدرت در حال پیگیری می‌باشد و تاکنون ۳ شرکت متخلف که در حوزه قاچاق سازمان یافته سوخت فعالیت داشته با درایت و هوشمندی پلیس، شناسایی شدند.

سردار صالحی با بیان این که تاکنون ۲ نفر از عوامل اصلی این سازمان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در عرصه مبارزه با هر نوع قاچاق با پلیس همراهی کنند و در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت مجرمانه در این زمینه، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار