همایش بزرگ علمداران با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 اسفند 1401 | 10:51 ق.ظ
همایش بزرگ علمداران با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد همایش بزرگ علمداران به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام و روز جانباز با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در تالار شهر اهواز برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه […]

همایش بزرگ علمداران به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام و روز جانباز با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در تالار شهر اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زین العابدین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) بیان داشت : حضرت ابوالفضل عباس و تمام شهدای کربلا دارای چهار ویژگی تسلیم در برابر امام زمان ، تصدیق ، وفاداری و خیر خواهی بودند.

موسوی فرد ادامه داد: مسولان باید قدر مردم را بداند تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل نمایند.

امام جمعه اهواز گفت: خانواده جانبازان زحمات زیادی را کشیده اند و باید از آنان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: امروز استعمار گران در زمینه حجاب که حاصل خون شهدای ما است در حال فعالیت می باشد که نباید در این زمینه منفعل باشیم . علت عمده مشکلات بی تفاوتی ما می باشد ، ما نزدیک به دویست هزار شهید دادیم که اکثر آنان در وصیت نامه خود به موضوع حجاب اشاره داشته اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار