نخبگان سازمان باید در راستای تدوین و بازنگری قوانین ورود کنند

تاریخ انتشار: شنبه 13 اسفند 1401 | 08:05 ق.ظ
نخبگان سازمان باید در راستای تدوین و بازنگری قوانین ورود کنند در حاشیه نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت گچساران مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ورود نخبگان سازمان در راستای تدوین و بازنگری قوانین تأکیدکرد.   مهندس دانشی مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس در شهرهای اهواز و گچساران برگزار می شد، گفت: شرکت بهره […]

در حاشیه نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت گچساران مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ورود نخبگان سازمان در راستای تدوین و بازنگری قوانین تأکیدکرد.

 

مهندس دانشی مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس در شهرهای اهواز و گچساران برگزار می شد، گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز  گچساران یکی از شرکت های مهم صنعت نفت است و بر همین اساس برای ما جایگاه ویژه ای دارد، لذا انتظار دارم جلسات مدیران هر بخش به صورت هم طراز، در شرکت نفت و گاز گچساران نیز برگزار شود.

وی ادامه داد: انتظار ما این است مدیران ستادی و سازمان به فکر ایده های جدید و نوآوری باشند، از نگاه واپسگرا فاصله گرفته و افق های نوین مدیریتی را به عنوان گفتمان غالب تسری دهیم.

 دانشی تصریح کرد: طرح جمع آوری گازهای مشعل یکی از پروژه‌ های بزرگ وزارت نفت است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و ضرورت دارد با تمام توان در جهت به حداقل رساندن این گازها به اقدامات خود تداوم بخشیم.

وی ضمن شکرگزاری بابت حل مشکل۳۸۰ نفر نیروی انسانی شرکت نفت گچساران، اظهار کرد: شرایط عدم توازن در پراکندگی نیرو بایست مورد بازبینی قرار گیرد تا ازین پس شاهد تراکم نیرو در جایگاه کم اهمیت تر و کمبود آن در واحدهای عملیاتی نباشیم. همچنین ایجاد انگیزش در بین کارکنان باید ایجاد شود و در کنار شکل دهی نظامات آموزشی، پاداش کارکنان برای ایجاد انگیزش باید ارتقا یابد.

دانشی در پایان گفت: نخبگان سازمان باید در راستای تدوین و بازنگری قوانین ورود کنند و با ایجاد کمیته های تخصصی در تنظیم مقررات ابتکار به خرج داده و به وزارت نفت انعکاس دهند. وی افزود مبحث آموزش را بایستی به صورت مجدانه پیگیری نماییم که صرفا در این صورت دانش سازمان به لحاظ کیفی ارتقا خواهد یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار