فاز اول پست برق GIS کارون اهواز آماده بهره‌برداری است

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 اسفند 1401 | 11:35 ق.ظ
فاز اول پست برق GIS کارون اهواز آماده بهره‌برداری است مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون در کلانشهر اهواز تکمیل و آماده بهره‌برداری است. محمود دشت‌بزرگ، اظهار کرد: فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر در مرحله تست پایانی تجهیزات است و قبل از پایان سال جاری وارد مدار […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون در کلانشهر اهواز تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

محمود دشت‌بزرگ، اظهار کرد: فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر در مرحله تست پایانی تجهیزات است و قبل از پایان سال جاری وارد مدار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری فاز اول این پروژه یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال است، افزود: هدف از اجرای این پروژه متعادل‌سازی و کاهش بارگیری پست‌های پربار منطقه شرق اهواز و افزایش ضریب اطمینان شبکه برق این منطقه و در نمای کلی‌تر پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: فاز دوم این پروژه نیز به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

دشت‌بزرگ ادامه داد: این پروژه یکی از مجموعه پست‌های GIS است که برای توسعه شبکه برق خوزستان طراحی شده‌اند و در حال احداث هستند.

وی عنوان کرد: این پست‌ها که با آخرین تجهیزات مدرن روز دنیا در حال احداث بوده در برابر گرد و غبار و شرایط اقلیمی مقاوم هستند و همین مقاوم بودن آن‌ها نیز باعث شده است که در دستور کار قرار بگیرند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: پیش از این فاز اول پست GIS کیانشهر وارد مدار شد و پست GIS خزامی نیز مراحل تست نهایی را پشت سرگذاشته و قبل از پایان سال جاری وارد مدار خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار