ورود شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان به لیست شرکت های دانش بنیان کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 اسفند 1401 | 08:30 ق.ظ
ورود شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان به لیست شرکت های دانش بنیان کشور مدیر دفتر پژوهش و انرژی های نو در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از پیوستن شرکت به لیست شرکت های دانش بنیان کشور خبر داد.

“محمدرضا سامی پور” ضمن تبریک به همه همکاران تلاشگر و مدیریت شرکت، با ارائه شرح خدمات تخصصی این شرکت و پس از بررسی توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان، شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان با کسب امتیاز نوع ۲ تولیدی، به لیست شرکت های دانش بنیان کشور پیوست.

وی افزود: این شرکت با تکیه بر تجارب ۵۰ ساله در تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی کشور، با ارتقاء سطح کیفی نگهداشت و نوآوری هایی در عیب یابی، تعمیر، تست و راه اندازی در قطع وابستگی کشور به شرکت های خارجی، نقش بسزایی را ایفا نموده است.

مدیر دفتر پژوهش و انرژی های نو در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی تصریح کرد: در حال حاضر با عضویت در پارک علم و فن آوری استان و مرکز رشد دانشگاه شهید چمران با استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه و نیروهای نخبه دانشگاهی توانسته ایم در دسته فناوری برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم های خودکار شرکت های دانش بنیان کشور افزوده شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال های اخیر با حمایت های سازمان آب و برق خوزستان و تلاش همکاران متخصص و تلاشگر، نیازهای تخصصی نگهداشت و بهینه سازی نیروگاه های برق آبی کشور را بدون حضور شرکت ها و سوپروایزرهای خارجی مرتفع نموده ایم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار