تنها ۴۰ درصد از دوربین‌های جاده‌ای خوزستان فعال‌اند

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 اسفند 1401 | 11:29 ق.ظ
تنها ۴۰ درصد از دوربین‌های جاده‌ای خوزستان فعال‌اند رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به فعالیت ۴۰ درصد از دوربین‌های نصب شده در جاده‌های استان، گفت: متاسفانه خوزستان در زمینه هوشمندسازی بسیار ضعیف است. سرهنگ سعید رحیمی، با اشاره به وضعیت فعالیت دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای اظهار کرد: با توجه به تعداد معابر اصلی و حجم تردد، تعداد دوربین‌های نصب شده و فعال […]

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به فعالیت ۴۰ درصد از دوربین‌های نصب شده در جاده‌های استان، گفت: متاسفانه خوزستان در زمینه هوشمندسازی بسیار ضعیف است.

سرهنگ سعید رحیمی، با اشاره به وضعیت فعالیت دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای اظهار کرد: با توجه به تعداد معابر اصلی و حجم تردد، تعداد دوربین‌های نصب شده و فعال در جاده‌های خوزستان به اندازه کافی نیست.

وی افزود: از طرف دیگر، بسیاری از دوربین‌های نصب شده در جاده‌های خوزستان مشکلاتی دارند و کاملا در اختیار کنترل و انتظام بخشی به ترافیک نیستند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: ۱۰۲ دوربین در جاده‌های خوزستان نصب هستند که در حال حاضر ۴۰ درصد این دوربین‌ها فعال‌اند.

رحیمی با بیان اینکه در جاده‌های خوزستان بیش از ۲۰۰ دوربین دیگر نیاز است، عنوان کرد: وجود دوربین‌ها در جاده‌ها موجب می‌شود اگر راننده در یک مسیر با سرعت بالا رانندگی کرد و جریمه شد دیگر این کار را تکرار نکند و با ملاحظه رانندگی کند اما متاسفانه خوزستان در زمینه هوشمندسازی بسیار ضعیف است.

وی بیان کرد: از طرف دیگر، پیش‌بینی می‌شود در پایان امسال و در ایام نوروز ترددها بسیار افزایش یابد که در این شرایط این موضوع کار پلیس را سخت‌تر می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار