۶ شهر خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 11:16 ق.ظ
۶ شهر خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند براساس آخرین نقشه رنگبندی کرونایی شهرستان‌های کشور ۶ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های رامشیر، امیدیه، بهبهان، هندیجان، باغملک و اندیکا در وضعیت زرد کرونایی و بقیه شهرستان ها در وضعیت آب قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست.

شهرستان های دزفول، اندیمشک، لالی، گتوند، مسجدسلیمان، شوشتر، کرخه، شوش، شوشتر، ایذه، آغاجاری، هفتگل، دزپارت، باوی، دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه، کارون، اهواز، شادگان، بندر ماهشهر، خرمشهر، آبادان، رامهرمز، کارون و کرخه در وضعیت آبی قرار دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از چهار به ۱۰ و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۲۳ به ۳۳ شهر افزایش یافت، همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۱۸۶ به ۱۹۸ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۲۳۵ به ۲۰۷ شهر رسید.

بنا بر این گزارش، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز چند روز پیش در حاشیه نشست هیات دولت گفت: از آنجا که شیوع بیماری کووید ۱۹ به آنفلوآنزا شباهت دارد، تا زمانی که ویروس کرونا وجود دارد، تزریق واکسن آن حداقل سالی یک بار باید انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار